"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 31 stycznia 2020

wiosna...

                    piękna tej zimy he,he...
Wczoraj "atak" zimy jak to określił jeden ze spikerów radiowych delikatny opad śnieżku hi,hi...  Dzisiaj po zimie ani śladu:( Ba, "atak" wiosny;) w samo południe na termometrze +10 kresek powyżej zera!!! I gdyby nie silny wiatr, to chyba poleciałbym na krótko he,he... Nie wiem czy to po kopytkach, ale dziś momentami leciałem z "kopyta" hi,hi... Albo wiatr mnie tak popychał do przodu;) Fajnie przewietrzyłem płucka i odmuliłem się po tym wolnym ostatnio tuptaniu:) Biegło mi się kapitalnie! Szkoda, że to nie  zawody he,he...
https://www.relive.cc/view/vdOR7GPBkK6
Dziś koniec pierwszego miesiąca tego roku. Ale ten czas leci!:(
Zatem krótkie podsumowanie stycznia: 
228 kilometrów biegiem w 21 wyjściach.
5 cotygodniowych gimnastyk
26,2 godzin biegania
średnio 74,8 minut i 10,9 km  na jeden trening.
6 kąpieli w zimnej wodzie  
45 kilometrów wychodzone w 12 marszach czyli 3,75km/marsz
W 2019 roku było podobnie.  203 km przebiegnięte, 22 treningi,  33 km marszu i... 12 morsowań:)
Grunt to dobry początek! Jutro już luty. Tegoroczny długi, bo dwudziestodziewięciodniowy;) 
https://noizz.pl/nauka-i-technologia/wiemy-dlaczego-luty-ma-28-lub-29-dni-i-jest-najkrotszym-miesiacem/v0c5cbc

„Czy to nie zabawne, że z dnia na dzień nic się nie zmienia, gdy jednak patrzymy wstecz wszystko jest inne.” Clive Staples Lewis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13