"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 22 grudnia 2019

"ktuś"..

                 się zawziął na mnie, żeby mi zepsuć dobry humor:(  Od wczoraj czego się nie tknę "to staje okoniem, leci z rąk i robi mi na złość:( Ale i tak będę się cieszył pojutrze z Narodzin Jezusa Chrystusa i radośnie obchodził Boże Narodzenie:) Choć przyznaję nerwy zaczynam tracić he,he...
Dziś na poprawę nastroju postanowiłem pobiegać i... Włączam garmiaka na wyświetlaczu pojawia się logo i d..a blada;) Nie pokazuje się ekran startowy. Nie da się nic po-przełączać przyciskami manipulacyjnymi. Po połączeniu przewodem z komputerem aplikacja nie wykrywa urządzenia:( Totalny zgon. Ale durne logo świeci i to mnie najbardziej wk.....a!!! Zrobiłem reset wg instrukcji, raz, drugi i nic. Taki to mi garmin zrobił "prezent" na święta wrrr... Szajs! Żałuje jak nie wiem co, że nie kupiłem jak Kuba Tomtoma. 
Z nerw zrobiłem czternaście kilometrów hi,hi... Trening zapisałem jak za dawnych czasów telefonem na endo.
Spotkałem Mikołajów;) i chyba z kilkunastu biegaczy:) Jakaś niedziela biegowa??? No, bo że handlowa to wiem, bo pod marketami jak kiedyś w odpust pod kościołem;) 
22 grudnia początek astronomicznej zimy - najkrótszy dzień roku. 
Już nie będzie ubywać dnia:)) A od piątku zacznie nawet przybywać. Co prawda na początku o jedna minutkę he,he... *Za to na Nowy rok na barani skok* hi,hi...
Aura na bieganie super. Mokro, ale nie ślisko. Temperatura powietrza plus sześć stopni Celsjusza. Przydało mi się to ładowanie endorfinami, bo jak tak dalej będzie szło jak po grudzie to potrzebna mi duża siła spokoju he,he... 
Potuptałem. Odwiedziłem "Bałtyk", Aleje Brzozową i jak to mówią "zwolniłem" od przedświątecznego pośpiechu hi,hi...
https://www.relive.cc/view/vrqod5JJoyv

Cytat dnia
„Nie bądź dla siebie zbyt surowy. Jest wielu ludzi, którzy chętnie zrobią to za ciebie. Kochaj siebie i bądź dumny z tego co robisz. Nawet twoje niepowodzenia świadczą o tym, że przynajmniej próbowałeś.” Anonim


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13