"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 20 grudnia 2019

idą świeta...

                             przygotowania w toku he,he... W międzyczasie, żeby nie było co to zakupy i cała reszta jest najważniejsza hi,hi... wizyta w przedszkolu na przedstawieniu Wiktorki:) Dzieciaki są fantastyczne! Warto było poczuć święta! 
 tu będzie film z jasełek


Choinka, karpie, itd.itp.  i ani się człowiek nie obejrzy, a tu ciemna noc;) Pary na tuptanie jeszcze starczyło:) lecz pisać mi się już nie chce he,he... Krótko - ciesze się, że zebrałem się, wyszedłem i podreptałem:)) Tego mi było potrzeba!
Niby niecałe osiem kilometrów, ale zaraz dalej widzę hi,hi...
https://www.relive.cc/view/vKv24nEr3o6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13