"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 9 sierpnia 2019

w rozjazdach...

                               wczorajszy dzień minął he,he... więc od biegania wolne;(
Dzisiaj pobudka piąta trzydzieści i znowu walka z samym sobą hi,hi... Niby obudziłem się sam, lecz wstać mi się nie chciało:( W sumie to pomaga jedno zdanie: *później będziesz żałował jak nie wyjdziesz* Świadomość poczucia winy działa lepiej niż pusta kratka w dzienniczku biegowym he,he...
Najtrudniej wyleźć z wyrka, bo jak już się stanie na nogi to pionizacja sprawia chyba, że inaczej patrzy się na świat;)
Najpierw dycha po stałej trasie. Później w parku Lisiniec /na "Bałtyku"/ seria dziesięciu przebieżek, czyli tzw. "ząbki" he,he... Jak zwykle pierwsze na sztywno hi,hi... ale od trzeciej to już fruwanie;)
Fajnie tak co jakiś czas trochę się odmulić i przewietrzyć płucka:) 
Do maratonu cztery tygodnie. Nie licząc ostatniego tygodnia przed startem trzy. To znaczy, że nadchodzi kolejna około czterogodzinna chwila prawdy hi,hi...
Wcześniej szykuje mi się "eskortowanie" kolejnej pielgrzymki biegowej:)
Przyjaciele z Knurowa siedemnastego ruszają biegiem z Sanktuarium Maryjnego w Sumuleu Ciuc /Rumunia/ do Częstochowy na Jasną Górę!
Miałem okazje też pielgrzymować z Nimi z Jasnej Góry do Šaštín i do Krakowa:)
Tym razem będę za Wszystkich Biegaczy Pielgrzymów trzymał kciuki w łączności duchowej;) 
Oczywiście w telefonicznej również he,he... żeby wiedzieć kiedy będą wbiegać w granice naszego miasta;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13