"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 8 kwietnia 2019

z przeorem...

                               spotkaliśmy się w Alei Brzozowej:) Ojciec Marian to doświadczony biegacz, maratończyk i jeśli idzie o czasy to wzór niedościgniony ;) Często spotykamy się na bialskiej, a także na zawodach. Ostatnio w sobotę objął jak co roku patronatem bcz i oczywiście dychę przeleciał 00:40:02:)
Jak ostatnio co poniedziałek poleciałem przez Aleje Brzozową w bialskie pola. Aura zdecydowanie niebiegowa:( temperatura w cieniu +16, w słońcu +30:( Brrrr... Zaczyna się smażalnia:( Dobrze, że zabrałem picie, bo chyba bym zszedł he,he... Tym bardziej, że od soboty leje mi się z nosa:( Pociągający jestem... nosem ma się rozumieć hi,hi...
Dobieg do sanktuarium Krwi Chrystusa cztery kilometry. Trzy pętle po bialskich polach to cztery kilometry z hakiem. Powrót cztery i znów Adam powie *ty mnie stresuj tymi dwójkami z przodu* he,he...
Fajnie było! Tylko ciepło nieprzyzwoicie hi,hi... A jako Mors śródlądowy zdecydowanie preferuję niższe temperatury;) Cóż trzeba się będzie przyzwyczajać i zacząć biegać wcześnie rano.
Gerard też doświadczył wczoraj w Rotterdamie letniej pogody:( Napisał dziś: "zmarła 1 osoba, 3 były reanimowane i koło 50 zasłabło". Smutne to i przykre, lecz statystycznie biorąc na kilkadziesiąt tysięcy uczestników takie zdarzenia maja się prawo zdarzyć. Ludzie odchodzą na ulicy, w pracy, na drogach, na pielgrzymkach itd. Dobrze byłoby, aby media nie robiły z tego niezdrowej sensacji i nie siały paniki, że bieganie zabija. Czasem czytając niektórych dziennikarzy, aż chciałoby się rzec "ciszej nad tą trumną"

2 komentarze:

  1. Wlasnie🤔😄kolejna 2 z przodu👍
    Chociaż my dzisiaj tez Krysia 10 ja 10 są 20
    Tatarak Wieeem pomału i do przodu Mentorku 😜😜😜😜

    OdpowiedzUsuń
  2. No własnie miałem to Ci powiedzieć. Razem z Krysią we dwoje możecie się podzielić kilometrażem. ja jestem sam to muszę robić za dwoje 😉

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13