"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 7 kwietnia 2019

myślami...

                           dzisiaj byłem z Gerardem. Myślałem nawet, żeby Go śledzić na trasie Maratonu w Rotterdamie, ale apka nie chciała współpracować:( 
Dziś Jego debiut na królewskim dystansie i wiem jak ważny to dzień dla Każdego biegacza. 
Jak powiedział Emil Zatopek: "Chcesz pobiegać, przebiegnij milę, chcesz doświadczyć nowego  życia przebiegnij maraton..."
Nie zapomnę nigdy moich przygotowań i pierwszego maratonu w Łodzi:) Byłem wystraszony he,he... Dopiero kiedy zorientowałem się, że jestem na trzydziestym piątym kilometrze, a do końca limitu jeszcze sporo czasu doznałem euforii - zrobię to! Bo choćbym miał te ostatnią siódemkę przejść z .... to czasu mam wystarczająco dużo;) Planowałem 4:30, lecz niestety wyszło 4:33. 
Powiedział potem Verdi: "podszedłeś do tego zbyt asekuracyjnie" hi,hi... Może tak, może nie. Nie ma co gdybać. Najważniejsze, że pierwszy raz był fantastyczny! A pięć miesięcy później w Poznaniu złamałem czwórkę i to dopiero była frajda (3:56;)
W godzinie startu Gerarda pobiegłem z Nim korespondencyjnie jedną czwartą maratonu wzdłuż Stradomki i Konopki;) Potem Adam przysyłał wieści z trasy, bo u niego apka zadziałała. Emocje były do samego końca. Ciekawy jestem wrażeń Nowego Maratończyka. Gratuluje Mu i tradycyjnie witam w rodzinie Maratończyków:) 
Mam nadzieję, że jutro też będzie wszystko okey hi,hi...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13