"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 25 marca 2019

trzydzieści...

                        dwa kilometry w ciągu pierwszych dwóch dni nowego tygodnia:) Jest dobrze. Tylko, żeby tego czasem nie... nie napiszę, aby nie zapeszyć he,he... 
Bo jak napisała Monika: "30..20..30.. kilometry wchodzą jak po maśle, wydaje Ci się że jesteś niezniszczalna? Bezmóżdże:( Przetrenowanie = kontuzja i cały mój wysiłek szlak trafił!"
Znam ten ból, bo niestety też mi się to w mojej "karierze" hi,hi... przytrafiło:( Myślę prawie każdy pasjonat szybszego przebierania tego doświadczył.
Po zaznaniu tej przypadłości niby każdy wie coby nie przeginać, lecz endoriny i euforia potrafią skutecznie wyciszyć rozsądek he,he...
Po wczorajszej dwunastce nadbrzeżem Stradomki i Kopnopki dziś Aleja Brzozowa, Lasek Wilka i bialskie pola.
Trzy pętle po 4,1km za Sanktuarium Krwi Chrystusa plus dobieg tam i z powrotem. W sumie spokojna dwudziestka po piachach i wertepach hi,hi... Fajnie było! Wiosna "pełna gębą" Na niektórych drzewach malutkie pączki i bazie:) Przekwitnięte, a przecież do Wielkanocy jeszcze miesiąc.
„Jakie jest Zwiastowanie, takie będzie i Zmartwychwstanie”
„Gdy przed Zwiastowaniem ruszy się pszczoła, to mokrą wiosnę nam przywoła”
  • „Na Zwiastowanie jaskółki się ukazują, ludziom wiosnę zwiastują”

  • Cytat na poniedziałek:
  • *Twoje nogi wcale się nie poddają. Robi to twój umysł.*
  • 2 komentarze:

    1. Kontuzje mają jeden plus;) powrót jest wspaniały (nie jeszcze nie wróciłem ale jestem na dobrej drodze)

      OdpowiedzUsuń
    2. Adam i tej drogi się trzymaj;)

      OdpowiedzUsuń

    Szukaj na tym blogu:

    Translator

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

    ...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13