"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 27 marca 2019

zapatrzyłem...

                             się na dziouszkę w mundurze strażackim i sruuuu na glebę jak długi he,he... Obdarte łapy to pikusś, bo przecież na rękach się nie biega;) 
Tylko obciach niemały, że wylądowałem przed wozem bojowym:( Gdyby u stóp Strażaczki to zamknąłbym oczy i czekał, czy nie zechce przypadkiem, aby poćwiczyć sztucznego oddychania w ramach reanimacji hi,hi... 
Skoro CS PSP przeprowadza takie duże manewry na "Bałtyku" to bym się załapał;)
Dzisiaj udeptywanie ścieżek w parku Lisiniec i obserwacja ćwiczeń. Część strażaków pływała po akwenach "Bałtyk", "Adriatyk", "Pacyfik". Inni pracowali przy sprzęcie, ale mnie jako biegaczowi najbardziej spodobali się Ci co w pełnym umundurowaniu biegali dwójkami z rurami pod pachami;) i czwórką z jakimś agregatem. Musiał sporo ważyć skoro co pewien czas zmieniali się, aby nie targać ciężaru cały czas w tej samej ręce. 
Szacun maja Chłopy krzepę!!!
Po jedenastu kilometrach pomyślałem: nie będę Im "patrzył na ręce" he,he... 
W piątek wstawiłem "ząbki" z przebieżek, 
więc dziś dla równowagi z podbiegów;)
Poleciałem zatem na moją górkę i z rozpędu walnąłem jedenaście podbiegów:) Miało być dziesięć, lecz jakoś  straciłem rachubę w trakcie hi,hi... 
W sumie wyszło prawie szesnaście kilometrów i żeby nie piekące dłonie:( byłoby można powiedzieć było rewelacyjnie;) Cóż z drugiej strony to może i dobrze. Przynajmniej Monia, Adam i jeszcze paru Innych zobaczą, że mnie nie tylko zawsze z górki he,he... i też mnie dopadają rożne "przypadki" hi,hi... Z drugiej strony to ostatnio coś za często zdarza mi się "wyrżnąć orła" Jeszcze nie zniknęły ślady po dwóch upadkach jednego dnia:(  A tu masz! Wszystko przez Te Baby jak to mawia znajomy biegacz hi,hi...
Cytat dnia: 
Bieganie, to ten czas kiedy negatywne emocje znikają, a w ich miejsce pojawia się szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13