"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 19 września 2018

przepłoszyli...

                                   mnie "Kałamarze" z orlika na trzynastce o siódmej he,he...
Na szczęście już po wykonaniu zaplanowanej na dzisiaj serii dziesięciu podwójnych okrążeń:) 
Swoją drogą nie wiedziałem, że uczniowie tak bardzo wcześnie zaczynają lekcje. 
Dwa kółka szybko - jedno wolno i tak pięć razy. Potem krótki pit stop na foto;) i jeszcze raz to samo w druga stronę hi,hi... Achilles wytrzymał, kostka też, więc się cieszę jak nie wiem co:)) Bo przecież za dziewięć dni lecimy sztafetowo z Jasnej Góry na Wawel! 
Powrót przez "Bałtyk" i na liczniku stan na dziewiętnastego września dwanaście kilometrów. 
Fajnie, że wyrwałem się z objęć Orfeusza przed szóstą he,he... Gdybym nie pokonał lenia, to z planów byłyby nici;) Chyba, że Pani wuefistka zechciałaby potrenować z małolatami i dziadka hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13