"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 2 czerwca 2018

jak napisał...

                         Kuba:"Dziś kolejne zawody, kolejne starty, ale przede wszystkim rodzinne spotkanie. Spotkanie całego teamu, wspólny bieg całej Rodzinki. W Pilchowicach na VIII Biegu Damrota. Dzięki za dzisiejszą walkę na trasie i walkę z pogodą było gorąco i do zobaczenia za tydzień w na połówce w Grodzisku."
Kameralna impreza w rodzinnych stronach Adama, więc okazja do wspólnego pobiegania i nie tylko hi,hi...
Pogoda dopisała, aż za bardzo he,he... Fajnie było! Rywalizacje wewnątrz Team_u wygrał Jakub:)
Pobiegłem nieco wolniej niż w zeszłym roku, ale wtedy byłem o rok młodszy;) A poważnie. Chciałem wystartować razem z ładniejszą częścią naszej rodzinnej drużyny, a potem trudno było się przebić do przodu. Absolutnie nie żałuję, bo wspólne odliczanie i start z naszymi Dziewczynami to czysta przyjemność:) Zresztą po ukończeniu biegu wróciłem jeszcze po Edytkę, a potem po Krysię. Tym sposobem w biegu na dystansie 4,75km wylatałem szóstkę.
> więcej zdjęć i filmki<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13