"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 28 kwietnia 2016

przedostatni...


trening przed niedzielnym startem i w tym miesiącu;) 
Ledwo co wyszedłem, poprzebierałem szybciej nogami, wróciłem i nie wiadomo skąd na liczniku dziewięć kilometrów he,he...

W bieżącym tygodniu trzydzieści i prawie całym kwietniu dwieście siedemdziesiąt jeden:) Sam nie wiem kiedy i gdzie aż tyle nalatałem hi,hi...
Dzisiaj poleciałem na "Bałtyk" i zaraz na początku zmieniłem Ewę, która kończyła udeptywanie ścieżki rekreacyjnej;)

Zamieniłem królewski dystans na połówkę, bo hierarchia wartości musi być ważniejsza od uzależnienia:)

Czas przedstartowy i tradycyjnie jestem pytany na ile lecisz? Do niedawna odpowiadałem na czterdzieści dwa kilometry hi,hi... Teraz zmieniłem bieg i mówię na dwadzieścia jeden kilometrów;) A czas? wg dawniejszego powiedzenia: "jak Pan Bóg da, a partia pomoże" he,he...

Na pewno nie polecę "w trupa";) Zawsze staram się zachować siły na mocny finisz z radochą na twarzy:) Coby nie wlec się do mety niczym zombi hi,hi...

W sobotę jeszcze lekki rozruch, a w niedzielę święto biegowe:) Z racji braku dostępu do neta:( kolejny post po Świętym Józefie Robotniku, czyli Międzynarodowym Dniu Ludu Pracującego;) Wcale nie wymyślony w Kraju Rad jak to niektórzy przeciwnicy tego święta sądzą. 
Albo po Święcie Trzeciego Maja tj. 225 Rocznicy Uchwalenia Konstytucji i Uroczystości Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski:)

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13