"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 6 kwietnia 2011

[267] z ostatniej chwili...

Przygotowania do 3 biegu częstochowskiego pełną parą wkroczyły w decydującą fazę. Zapisy co prawda zamknięte, ale ciągle jest wiele spraw na bieżąco do załatwienia. Na szczęście mamy Verdiego, który nad wszystkim panuje. Zanosi się na moc atrakcji dla biegaczy i kibiców :) Czekamy na uczestników 3bc i niebiegających zapraszamy do kibicowania na trasie.

We wtorek 5 kwietnia Zabiegani obchodzili urodziny :) dokładnie trzy lata temu powstało Stowarzyszenie Klub Ludzi Aktywnych Zabiegani Częstochowa. Ależ ten czas leci.....

Dla uczczenia tego małego jubileuszu zrobiłem wczoraj "30-kę" A dokładnie trzydziestojednokilometrowe wybieganie. Dobieg 2 km do pętli na rozgrzewkę i 9 trzykilometrowych kółek plus dwukilometrowy powrót. Biegało mi się nadzwyczaj dobrze, siły dopisały i ostatnie dwie pętle pobiegłem nawet szybciej:
I- 5:25/km  II-5:31  III- 5:28  IV-5:29  V-5:26  VI-5:25  VII-5:26  VIII-5:11  IX-5:06
Prezent sobie sprawiłem ;) i zarazem próbę generalną przed maratonem zaliczyłem ;)

Wczoraj też trafiła mi się niespodziankę. Dzięki Ewie z portalu eTrampki.pl będę miał okazję po raz pierwszy w "karierze" biegowej potuptać w butach Reeboka. 


Przetestuję butki o trochę dziwnej podeszwie i za jakieś 150-200 km napiszę jak się sprawowały Reebok Run Tone Prime 
Nigdy wcześniej nie zdecydowałem się na kupno Reeboków, dlatego zaraz po otwarciu paczki ruszyłem na stronę Reeboka. Najpierw jeszcze się mile zdziwiłem, bo znowu będę śmigał w butach o barwach klubowych ;)
Na firmowej stronie najpierw trafiłem na łudząco podobne Run Tone Action W obu modelach opis fabryczny jest bardzo podobnie lakoniczny i w zasadzie różni się tylko jednym stwierdzeniem. W RTA: "Panele amortyzujące DMX Shear zwiększają wygodę i zmniejszają obciążenie pięty; podeszwa IMEVA w części śródstopia zapewnia lepszą amortyzację"... A w RTP: "Podeszwa środkowa z pianki EVA zwiększa amortyzację i pochłania wstrząsy; wielowarstwowa podeszwa zewnętrzna zapewnia optymalną przyczepność i trwałość"
Czyli wychodzi chyba, że Prime to uboższa wersja Action jeśli chodzi o amortyzacje? Nie znalazłem natomiast żadnej informacji dla jakiego rodzaju stóp te buty są przeznaczone i jaką mają wagę. Biorąc je pierwszy raz w ręce wydały mi się dość ciężkie. Dlatego przeprowadziłem ważenie, które wykazało 415g /jeden but/
Na długie wybieganie w nich się nie odważyłem ;) ale jutro zamierzam je "rozdziewiczyć" na trasie 3bc :)

W poprzednią sobotę nici z Bialskiej, bo był Test Coopera. Teraz Bieg częstochowski i znów nie będzie nas w alei brzozowej. Przyjdzie chyba  potuptać w niedzielę równo tydzień przed Cracovia Maraton. Na razie cała uwaga na 3bc, potem zobaczymy. Po niedzieli bez przemęczania się, dużo snu, pełna regeneracja i trening mentalny. Podobno nastawienie psychiczne to połowa sukcesu. Nie na darmo mówią, że MARATON biegnie się głową ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13