"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 31 sierpnia 2010

[236] Pierwszy konkurs...

  Pierwszy konkurs na tym blogu przeszedł do historii ;) Właśnie przed chwilą wysłałem do przedstawicielki organizatora Festiwalu Biegowego Forum Ekonomicznego w Krynicy pełne dane i adresy szczęśliwców,  którzy wylosowali pakiety promocyjne. Dla przypomnienia pakiety zawierają: torbę sportową, koszulkę oddychającą oraz bidon. Tuż po losowaniu nie mogłem od razu napisać nowego posta, więc "gorące" wyniki losowania zamieściłem w komentarzach pod postem konkursowym. Laureatom z serca gratuluję ! Wszystkim uczestniczącym w konkursie bardzo dziękuję za udział i wspólną zabawę :) Podziękowania w imieniu nagrodzonych z góry składam Organizatorom Festiwalu za atrakcyjne nagrody :) Jeszcze raz oficjalnie ogłaszam wszem i wobec: los uśmiechnął się dziś do: Włodka Jaszczyka z Kłobucka; Basi Kosakowskiej ze Szczecina i Eweliny Basińskiej z Teklinowa. Na cześć zwycięzców: hip hip hura, hip hip hura, hip hip hura hura hura !!! Jeżeli Ktoś nie "załapał" się na konkurs, albo na nagrodę na tym blogu ;) ma kolejną szansę ! Podobny konkurs trwa na blogu mojego biegowego Kumpla Bartka Monczyńskiego pod linkiem: http://przebiecmaraton.blogspot.com/ Warto "zajrzeć" do Bartka nie tylko dla konkursu. Szykuje się do kolejnego maratonu i fajnie opisuje swoje przygotowania. Im bliżej Mega Imprezy w Krynicy Zdrój, tym bardziej mi żal, że mnie tam nie będzie :( Mam jednak nadzieje i głęboko wierzę, iż w przyszłym roku stanę na starcie najtrudniejszego maratonu w Polsce   Z wiarygodnego źródła wiem, że za niecałe dwa tygodnie w Koral Maratonie pobiegnie Włodek ! Wczoraj spotkaliśmy się w Blachowni; na jubileuszowej X "Przełajowej Ósemce" :) Ale o tej świetnej imprezie napiszę następnym razem :) Wszystkim rozważającym jeszcze start w Krynicy polecam stronę organizatora i zachęcam do odwiedzenia i polubienia fan page’u Festiwalu Biegowego na Facebooku http://www.facebook.com/FestiwalBiegowy Warto, bo Zawodnicy zgłoszeni do udziału w Festiwalu Biegowym wygrywają atrakcyjne nagrody - pulsometry Garmin Forerunner, Plecaki Grupy Sportowej ORLEN i zestawy sprzętu sportowego firmy Salomon. 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13