"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 28 sierpnia 2024

nie mogłem...

                          spać. Miałem dzisiaj sobie odpuścić, ale jak zwykle ostatnio obudziłem się po piątej;) Za oknem ciemno, lecz spać się już nie chciało. Poleżałem do wpół do szóstej myśląc co w takim razie robić he,he... Wymyśliłem na szybko - potuptam nad "Adriatyk" i sobie popływam:) Dwa kilometry tam plus dwa z powrotem i wystarczy;) Skoro mam wypoczywać przed wymagającą połówką w Wałbrzychu.
Dobry pomysł! na fantastyczny początek dnia:)) Temperatura otoczenia +17, a woda ciepła jak zupa hi,hi...
Cisza, spokój, świeże powietrze i chyba dlatego, że byłem później niż zawsze oprócz mnie jeszcze dwóch szybciej przebierających nogami. Poza tym "odliczył" się znajomy Maszer i tylko zabrakło Pana z kijkami:(
Cudowne są takie poranki. Przykro będzie jak nadejdą jesienne szarugi:(( Dla mnie najgorszy jest krótki dzień i brak światła słonecznego. Może padać, sypać śniegiem, mrozić, ale przez deficyt słońca ponad pół roku jestem jak śnięta ryba;)
Póki co jeszcze trzeba liczyć na złotą Polską jesień he,he...
Do startu trzy dni. Jedyne co spędza mi sen z powiek hi,hi... to prognozy synoptyków  wieszczące ponad trzydziestostopniowe upały:(( Jutro luz, a w piątek chciałbym skopiować dzisiaj;)
Cytat dnia:
„Wysiłki i odwaga to za mało bez celu i kierunku.” - John F. Kennedy

Przysłowie:
„Sierpień pogodny jest dla winogron wygodny”
„Dużo grzybów sierpniowych, dużo zawiei śniegowych”
"Gdy sierpień w upały zbywa lato długie zwykle bywa."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13