"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 6 czerwca 2024

biegaczy...

     na "Bałtyku" dzisiaj jak na połówce w Jaworze hi,hi... Już dawno nie widziałem tylu szybciej przebierających nogami w parku Lisiniec;)
Prawie cały dzień na wyjeździe w stolicy - województwa he,he... więc po kolacji nie specjalnie chciało mi się tuptać;) Jednak cieszę się, że pokonałem lenia:) Teraz jak to zwykle bywa im bardziej Ci się nie chce wyjść tym po powrocie większa satysfakcja he,he... Poniedziałek - dzień postartowy z musu wolny:( Wiadomo powrót;) Wczoraj gimnastyka, czyli wygibasy, bo dziadek się co nieco "zdeptał" hi,hi... 
Dziś krótko niecałe siedem kilometrów, ale od razu lepiej;) Fajnie było! Tego mi brakowało! Kiedyś po każdym starcie (nawet po Kaliskiej Setce) na drugi dzień wychodziłem się roztruchtać. Co niektórzy twierdzą, że ile dziesiątek kilometrów przebiegło się na zawodach tyle powinno być dni odpoczynku. U mnie się to nigdy nie sprawdzało. W myśl zasady *czym się strułeś tym się lecz* każde choćby krótkie wyjście "dzień po" pozwalało mi szybciej wrócić do codziennego biegania:))
Cytat dnia:
„Nawet sprzeciwiać się życiu, dyskutować z nim, udowadniać życiu jego bezsens – nie można inaczej, tylko żyjąc.”  Sławomir Mrożek
Przysłowie:
„Dobry w czerwcu Bonifacy, gdy w maju dobry Serwacy (13.05)”
„Czerwiec gdy zagrzmi, gdzie zorze zachodzą, ryby się obficie urodzą”
„Czerwiec po deszczowym maju, często dżdżysty w naszym kraju”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13