"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 6 czerwca 2024

apka...

 corosa pokazała mi, że jestem *świeży* hi,hi... Nawet nie, że *normalny*  jak wcześniej, ale świeży he,he...

Wczoraj było krótko - niecałe siedem kilometrów. Pomyślałem co masz zrobić jutro zrób dzisiaj to jutro będziesz miał wolne;) Tym bardziej, że coros podpuszcza he,he... "Osiem godzin do pełnej regeneracji" i dalej świeży? Chyba chce mnie zajechać hi,hi...
Pod wieczór przed deszczykiem:( "Bałtyk". Dobieg dwójka z hakiem. Trochę wygibasów i dziesięć przebieżek na "mojej prostej" hi,hi... Powrót i na liczniku szóstka:)
Fajnie mi się lotało hi,hi... Jedynie wpadające do oczu, nosa i ust owady psuły radochę. Ale one tak zawsze przed deszczem;) 
Znowu kilku udeptujących ścieżki i Babeczki z kijkami:) Trochę jak dla mnie za ciepło, ale cóż sorry taki mamy klimat he,he...
Jutro wolne, a w sobotę pasowałby ciut dłużej;) 7 czerwca w kalendarzu świąt nietypowych Dzień Dzień Seksu:))
Cytat dnia:
"Seks jest jak powietrze nie myślisz o nim, 
dopóki nie zaczynie ci go brakować". - Jill Shalvis

Przysłowie:
„W czerwcu pełnia sprowadza burze, ostatnia kwadra zaś deszcze duże”
„Siej na świętego Norberta, będzie jęczmienia sterta. Norbert cztery niedziele po sobie ściele”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13