"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 27 kwietnia 2024

piękna...

jest nasza Aleja Brzozowa w pełni wiosny:)) Dziś wycieczka w bialskie pola prawie pod Białą he,he... Zaraz na początku za Sanktuarium Krwi Chrystusa tak mi się rowerzysta przyglądał, że zarzuciło Go w piachu i prawie w nim wylądował hi,hi... Popatrzył na mnie i mówi "Dzień dobry" Odpowiedziałem kłaniam się! Na co On "jak tam kolanka?" Zgodnie z prawdą odpowiadam - dobrze! "A mnie już wysiadły" mówi, więc życzę Mu zdrowia, a Gościu "panu również" Czyżby były biegacz? na emeryturze hi,hi... 
Fajnie było! *Upodliłem* się na wertepach i piachach, ale przecież o to chodzi;)
Pomalutku, dokładnie;) bo po co się śpieszyć skoro jest tak jak lubię:) No może poza temperaturą, która dzisiaj wzrosła do ponad dwudziestu kresek powyżej zera. 

Ostatni dzień tygodnia z piętnastką na liczniku:) W całym minionym tygodniu 39 kilometrów w czterech wyjściach. Do tego jedno wiosenne pływanie w "Adriatyku" i cotygodniowa gimnastyka. Aha i 25 km wychodzone.
Nie jest źle, chociaż zawsze mogłoby być lepiej hi,hi...
Do połówki w Nowej soli równo dwa tygodnie. Czternaście dni to niby dużo, ale i w sumie mało. Najważniejsze teraz nie odwalić jakiegoś "babola", czyli nie przegiąć. Bo jak mówi stare porzekadło biegackie Lepiej być nie dotrenowanym niż przetrenowanym" i coś w tym jest.
Cytaty dnia:
"Los jest tym co nam się przydarza, 
wolność jest tym, co z tym zrobimy" - (anonim)
„Żyj tak, aby twoim zna­jomym zro­biło się nud­no, kiedy umrzesz.” 
 Julian Tuwim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13