"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 2 kwietnia 2023

nie zacząłem...

                                     nowego miesiąca bieganiem:( I to nie dlatego, że padał deszcz he,he... Nastawiałem się na mecz hit kolejki, ale wyszło jak zawsze. Karygodna jest brutalizacja w piłce kopanej. Wybijają sobie zęby, walą łokciami po głowach i... nic wszystko w walce o piłkę:( 
Wczoraj Rakowiak "stempluje"  Legionistę i dostaje żółtą kartkę plus rzut wolny dla Legi. Za drugim razem na odwrót Legionista daje "stempel" Rakowiakowi i ani kartki, ani karnego. Za to dywagacje: *nadepnął, ale przeciwnik postawił stopę pod jego buta. Nie było to specjalnie. Pierwszy wybił piłkę i dopiero potem był kontakt* pierdu pierdu hi,hi... Niedługo to po każdym faulu będą rozprawy doktorskie pisane czy było przekroczenie zasad, czy nie. Bzdura! Zasady muszą być proste i czytelne. Wyskakujesz do piłki ręce trzymasz przy sobie /tak dawniej było/ jeśli dajesz z łokcia przeciwnikowi kartka nawet czerwona. To samo przy *stemplowaniu*, nakładce itp. Żadnych rozważań! przewinienie i kartka, bo jak tak dalej pójdzie to mecze będą wyglądały jak zawody w filmach fantastycznych gdzie króluje wolna amerykanka. Sport staje się niezwykle brutalny i co najgorsze uczy się już tego najmłodszych adeptów przy przyzwoleniu działaczy i niestety kasty sędziowskiej:((

Dzisiaj wciąż pora deszczowa;) Na sam koniec na moje pozdrowienie Dzień dobry! Sąsiadka uśmiechając się powiedziała: "widzę nie ma złej pogody na bieganie" Oczywiście zgodnie z prawdą odpowiedziałem *nigdy nie ma złej* 
Obleciałem "Bałtyk", potem Aleje Brzozową i wróciłem od *czoła* Jasnej Góry, żeby się pokłonić w tym szczególnym dniu Naszemu Janowi Pawłowi II.
Pierwsze jedenaście kilometrów w kwietniu:) Zmokłem *jak kura* hi,hi... Ale dopiero w biegu odreagowałem wczorajszy mecz i wieczorne  wyjście na Jasną Górę.
Cytaty dania: 
"Nigdy więcej wojny! To pokój, pokój musi kierować losami narodów i całej ludzkości”. - JP II

"Brońmy się przed pozorami miłości, nie miłujmy słowem i językiem, ale czynem i prawdą". (Homilia, Rzym, 1979 r.) 

„Przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro. ” (Apel o pokój, Hiroszima 25.02.1981r.) 

 "Racją bytu wszelkiej polityki jest służba człowiekowi". (Przemówienie, ONZ, 1979 r.) 

„Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje.” (Kalwaria Zebrzydowska, 2002 r.) 
Przysłowia:
  • „Na św. Franciszka nieraz dobrze grzmi i łyska”
  • „Na świętego Franciszka chłop w polu nic nie zyska”
  • „Na św. Franciszka zielenią się łany i ze swego zimowiska wracają bociany”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13