"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 17 października 2022

po wolnej...

                              niedzieli od rana pięty mnie paliły he,he... więc kiedy MLP dała mi zielone światło;) Poleciałem na stałą przydomową trasę. Pętla za parkiem Lisiniec, potem na "Bałtyku" i seria dziesięciu przebieżek na łące koło tej glinianki. Powrót to kolejna pętla z podbiegiem slalomem między drzewami na polu namiotowym JG hi,hi...
W sumie jedenaście kilometrów. Aura letnia:) Przed południem dziewiętnaście kresek powyżej zera! Na szczęście orzeźwiający wietrzyk obniżał temperaturę odczuwalną.
W połowie sesji szybko wolno, szybko wolno pojawiła się grupa dziewcząt i widząc zmagania dziadka zaczęły mnie dopingować krzycząc: *dajesz dajesz...!!!!* Oczywiście dałem znak, że bardzo dziękuję:)
Fajnie było po dniu przerwy i pofolgowaniu sobie z ciostkami hi,hi... Nie ma jak szybsze przebieranie nogami na zrzucenie zbędnego "balastu" he,he...
Cytat dnia:
„Ludzie zbyt łatwo rezygnują z władzy nad własnym życiem.” 
William Wharton

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13