"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 16 września 2022

w tym ...

                      tygodniu *leży* mi szybsze przebieranie nogami he,he...
Nie planuję, nie nastawiam się, a mimo woli coś mnie napędza;) Czyżby jakiś start się szykował? O którym jeszcze nie wiem hi,hi... 
W poniedziałek zrobiłem jedenaście kilometrów. Kończąc dziesięcioma stumetrowymi odcinkami przeplatanymi truchtem. We wtorek dwunastkę. W środę "rozdziewiczając" nowe butki biegowe czternastkę z dwunastoma krótkimi (pięćdziesiąt metrowymi) przebieżkami. Dzisiaj po wczorajszym wolnym od biegania (gimnastyka) dyszkę i *pościgałem się* w międzyczasie z dwoma biegaczami;) Na początku ze starszym dobrym ścigantem, bo był szybszy. Na koniec z młodszym i do tego jeszcze wygrałem lecąc po 5:34/km;) Mało mi było hi,hi... więc przed opuszczeniem parku Lisiniec czyt. "Bałtyku" machnąłem jeszcze osiem, tzn. szesnaście razy szybko wolno:))
Było kapitalnie! Nosi mnie he, he... Chyba dlatego wracając na polu namiotowym Jasnej Góry podbieg zrobiłem slalomem między drzewami;)
Ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałem;) Jutro sobota i ostatni dzień biegowy tego tygodnia. Na liczniku tygodniowym czterdzieści siedem kilometrów. Może cosik dorzucę?
Cytat dnia: 
"Motywacja jest tym co pozwala zacząć. Nawyk tym co pozwoli Ci wytrwać." -Jim Ryun 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13