"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 14 września 2022

trzynastego...

                             (wczoraj) zrobiłem trzynaście kilometrów, a dzisiaj czternastego idąc za ciosem czternaście he,he... 
W zasadzie planowałem dziś wygibasy, czyli cotygodniową gimnastykę, ale przyszły nowe asicsy i grzechem byłoby od razu ich nie rozprawiczyć hi,hi...
Było wszystko jak na test przystało;) Najpierw codzienny gwóźdź programu "Bałtyk". Potem szlifowanie asfaltu i chodników w drodze na Aleje Brzozową.  
Nówki sprężyste nie jak stare ciapy niczym bambosze;) niosły mnie kapitalnie:)) 
Poprzednie asicsy mają prawie 2000 przebiegu i zacząłem to już odczuwać w kolankach:( Uwielbiam biegać w nowych butach. Nigdy mnie na pierwszy raz nie obtarły. 
Niestety ceny butów biegowych to jakaś paranoja:( Dlatego wyczekuję okazji;) 
Przed nawrotem w okolicy Sanktuarium Krwi Chrystusa trochę przełaju. W drodze powrotnej podbieg w Alei Sienkiewicza i drugi na Klasztornej. Później w samej końcówce jeszcze dwanaście krótkich przebieżek. Było świetnie! Aha na Wręczyckiej rowerzysta wjeżdżając do posesji *pochwalił* moje szybsze przebieranie nogami dając mi lajka kciukiem do góry:)) 
Na zakończenie krótka migawka z trasy;)

Przysłowie:

„Na Podwyższenie Świętego Krzyża jesień się przybliża”

Cytat dnia:

„Gli­niana do­niczka stojąca na słońcu zaw­sze po­zos­ta­nie gli­nianą do­niczką. Mu­si przejść przez biały żar pieca, by stać się porcelaną.”  Mildred Wite Stouven

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13