"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 17 września 2022

sześćdziesiąt...

                                  jeden kilometrów w tym tygodniu w pięciu wyjściach:)  
Z dzisiejszą czternastką:) Wyszedłem dopiero po obiedzie. Miałem po *orbitować* na "Bałtyku", ale kiedy dobiegłem do św. Jadwigi zobaczyłem tłumy ludzi i samochodów:( Hałas, spaliny brrrr... Skręciłem odruchowo w lewo, żeby ominąć park Lisiniec, bo to nie moja bajka he,he... Dlatego wyszło niechcący małe kryterium uliczne;) 
Wydeptałem chodniki, asfalty i drogi gruntowe, a w końcówce zaliczyłem plenerową siłownię za przychodnią przy Łódzkiej. Trochę więcej sprzętu niż na Bialskiej, więc chyba będę częściej wracał tamtędy hi,hi... 
Dzisiaj nie mam żadnej foty z trasy:( a jedynie *próbkę* nawłoci. Przymierzam się do syropu albo nalewki z nawłoci. Zatem muszę poszukać gdzieś z dala od cywilizacji tego zioła. A potem przygotować specyfik dla zdrowotności.
Było świetnie! Aura iście biegowa. Pochmurno, temperatura +13 i przelotny delikatny deszczyk jakby ksiądz kropidłem kropił hi,hi...

W kalendarzu świąt nietypowych między innymi Międzynarodowy Dzień Muzyki Country.
Cytat dnia:
"Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów. Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko ty słyszysz. Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du, a nie ogląda­nia się do tyłu." - Paulo Coelho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13