"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 25 września 2022

rekord...

                       świata padł dziś w Berlinie na maratonie! A ja w tym czasie pomykałem sobie w tym czasie po mojej rodzinnej Częstochowie he,he... 
Nie powiem sam chętnie poszlifowałbym na królewskim dystansie berlińskie ulice hi,hi...  Cóż jak nie można tam mówi się trudno. Najważniejsze, że nóżki jeszcze dają radę na co dzień szybciej przebierać;) To jest w tym sporcie kapitalne. Nie potrzeba boiska, bieżni, hali, współuczestników, sprzętu sportowego... Wystarczą chęci, buty na nogi i hajda przed siebie gdzie nogi poniosą:))
Dzisiaj jeszcze jedno wydarzenie sportowe. Mecz piłki nożnej Walia - Polska. Niby człowiek się łudzi, ale pewnie będzie jak zawsze, czyli *Polacy nic się nie stało* i nie chodzi o porażkę, bo sam jej często doświadczam tylko o serce do walki. Gdyby dało się wystawić przeciwko Walii drużynę RKS Raków Częstochowa zamiast reprezentacji to pewnie gryźli by trawę i zostawili całe serce na murawie. A nasi piłkarze celebryci najlepiej wychodzą w reklamach:( I z nienagannymi fryzurkami w czasie zawodów:( Jak widzę podczas transmisji, że nasz bramkarz cały czas zerka na telebim jak się prezentuje:( to mnie trafia;)
Ktoś kiedyś powiedział: sport zawodowy to obecnie jedno wielkie g.... Liczy się tylko kasa. Piłkarze nie chcą grać w reprezentacji, bo zarabiają w klubach. Na maratonach profesjonaliści schodzą po iluś tam kilometrach, bo zaczęli za szybko. Zwykli dreptacze jak ja walczą z samym sobą i własnymi słabościami kilka godzin na trasie i nie wyobrażają się poddać. Jeden ze Ścigantów za metą w strefie regeneracji na peany reportera jaki to On jest bohater odpowiedział: *ja już odpoczywam, a bohaterowie walczą na trasie sześć godzin*  Skromność to rzadka w dzisiejszych czasach domena Mistrzów.

Cytat dnia: *Maratończyk nigdy się nie poddaje!*

Po wczorajszym dniu wolnym od biegania tuptało mi się rewelacyjnie. Aura idealna na bieganie. Nóżka podaje;) czego więc więcej trzeba? Szkoda, że zamiast zdjęć nie da się dołączyć pliku wrażeń. Tylko ludzie Którzy mnie mijają mogą zobaczyć jak mi się gęba cieszy hi,hi...
W pierwszym dniu nowego tygodnia na dobry początek fajna dwunastka:) Pierwsza tej jesieni;)

Przysłowie:

„Gdy Kleofas we mgle chodzi, mokrą zimę zwykle zrodzi”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13