"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 26 września 2022

dwukrotnie...

                           spotkałem dzisiaj na mojej trasie tego samego biegacza;) Oprócz tego była jeszcze biegaczka i inny biegacz.
Dziś dycha na stałej przydomowej trasie. Jeden czytelników mojego bloga zapytał mnie czemu mało piszę o bieganiu? Piszę, że biegam. Gdzie, kiedy, ile... 
Mimo ponad dwudziestoletniego stażu trenować nikogo nie zamierzam. W necie jest pełno personalnych trenerów. Nawet takich co biegają dwa dni z dzisiaj he,he... Oczywiście indywidualnie chętnie mogę podpowiedzieć. Przez dwie dekady co nieco na własnym organizmie przetestowałem;) Iluś ludzi przez ten czas do biegania "wciągnąłem" choć nie wszyscy złapali bakcyla i niestety już nie biegają:( O czym można pisać z trasy? Gdybym nagrywał audio to pewnie modlitwa biegacza, przemyślenia, obserwacje otoczenia i zdarzeń... Głównie patrzę pod nogi i oglądam się za dziewczynami hi,hi... Każde bieganie jest inne. Niby ta sama trasa, podobny kilometraż, a jednak inna aura, samopoczucie, humor i dyspozycja. Niemniej każde wyjście dla mnie jest nieocenione. Bawi mnie szybsze przebieranie nogami, daje mi kopa i wiele radochy:) Dlatego zawsze bieganie kończę biegiem tyłem hi,hi... Co bardzo dziwi moich sąsiadów i  przypadkowych obserwatorów;)
Cytat dnia: 
"Nie dlatego przestajemy się bawić, że się starzejemy. Starzejemy się, bo przestajemy się bawić"

Przysłowie:

„We wrześniu, gdy tłuste ptaki, srogo się zima da ludziom we znaki”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13