"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 26 maja 2021

mamy...

                               świętują, a tete biega he,he... Dzisiaj dyszka na stałej przydomowej trasie. W tym dziesięć przebieżek na łączce wzdłuż "Bałtyku" pod czujnym okiem ćwiczących na wodzie strażaków;) Trawa przykoszona:) po ostatnich opadach ziemia obeschła, więc śmigało mi się rewelacyjnie w te i we wte - szybko wolno, szybko wolno...
Aura idealna na bieganie:) Zdążyłem przed południem i nie byłem sam w parku Lisiniec. Kilku biegaczy krążyło ścieżką rekreacyjną dokoła glinianek. Jeden nie wiem czemu kiedy robiłem swoje przebieżki długo mi się przyglądał. Pewnie młody myślał, że stary zwariował hi,hi... 
Dziesięć kilometrów dedykowałem wszystkim mamom z naszej Rodziny. Także tym, Które dopiero noszą swoje maleństwa pod sercem:)) I wkrótce będą przeżywać wydanie na świat maleńkiej Istotki, Która będzie wiedziała, że 
"Nie ma jak u mamy..."

Cytat dnia: 
"Bóg nie może być wszędzie, dlatego wynalazł matkę." - Matthew Arnold

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca – to miłość macierzyńska. - Józef Ignacy Kraszewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13