"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 18 września 2019

po bułeczki...

                                      do Kryka na św. Barbary pobiegłem przez Lisiniec  hi,hi...
Po wczorajszej solidnej gimnastyce dziś spokojny bieg. Przez wyjazd na maraton do Świnoujścia ostatni raz wygibasy;) uprawiałem dwa tygodnie temu:( Już czułem pospinane mięśnie, a i stawy trzeszczały;) więc trzeba było popracować nad ruchomością "zawiasów"  he,he...
Biegło mi się jak to po dniu przerwy fajnie, leciutko:) 
Na Wileńskiej dołączył do mnie sympatyczny czworonożny "biegacz" he,he... i dość długo mi towarzyszył:) 
Trochę wyrywał do przodu. To znów zatrzymywał się i potem mnie gonił. 
Zaraz na początku mówię  - idź do domu, bo się zgubisz. Popatrzył na mnie jakby chciał powiedzieć sam się zgubisz i leciał dalej aż mu uszka podskakiwały;)
Zacząłem się nawet zastanawiać co będzie gdy odprowadzi mnie pod dom? Na szczęście przy jednej z posesji za ogrodzeniem poszczekiwała chyba suczka i zostawił mnie dla "panienki" hi,hi...
Na koniec news;) Dzięki uprzejmości Wydawnictwa GALAKTYKA otrzymałem recenzyjny egzemplarz książki Nowoczesny trening funkcjonalny. Dziękuję bardzo!
Autor Michael Boyle. Pozycja zawiera sporo ilustracji poszczególnych ćwiczeń opisanych na 263 stronicach. Do tego na wstępie pisze, że filmy prezentujące 71 ćwiczeń dostępne są na stronie www:) 
Jak przeczytam napiszę więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13