"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 3 września 2018

wziąłem sobie...

                                         dwa dni wolnego hi,hi... Jak podsumowałem wrzesień to się trochę wystraszyłem he,he... że aż tyle kilometrów wydeptałem w ciągu miesiąca. 
Dawno nie miałem"łikendu" wolnego, więc żeby czasem nie nastąpiło zmęczenie materiału;) bo *cóś* achilles zaczął o sobie przypominać:( Sobotę i niedziele przeleżałem bykiem hi,hi... No nie całkiem, bo w sobotę trójkę po bułki przemaszerowałem he,he..
Po siedemdziesięcio dwugodzinnej przerwie nogi jakieś kołkowate:( Od pewnego czasu obserwuję, że dłuższe przerwy od szybszego przebierania nogami mi wybitnie nie służą;) Zaraz odzywają się kolana:( stopy:( stawy skokowe:( itp. Dlatego ostatnio biegałem przemiennie: dzień normalny;) i następny 2-3 km max piątka he,he...
Dziś poniedziałek 246 dzień roku i otwarcie kolejnego trzydziestego szóstego tygodnia:)
O szóstej ruszyłem w bialskie pola przez Aleję Brzozową i Lasek Wilka. Bez żadnych improwizacji hi,hi... Tak jak drzewiej bywało dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa i powrót przez "Bałtyk". Oczywiście nie mogłem sobie odmówić Mazowieckiej z jej dziwnym podbiegiem o którym niedawno pisałem;) Dzisiaj po dwunastu kilometrach leciałem nią bez napinki 5:33/km he,he... 
Po szesnastce w ramach odnowy biologicznej;) półgodziny pływania dla regeneracji. Rewelacja! Dobrze, że mnie tam "zniosło" hi,hi... Woda już przyjemnie chłodna:) 
Udał mi się poranek, więc zapowiada się dobry dzień:) Tym bardziej, że Teresa na endo skomentowała moją aktywność słowami: "Wow świetny początek dnia :))))"


"W każdym nor­malnym człowieku tkwi sza­leniec i próbu­je wy­dos­tać się na zewnątrz.” -  Terry Pratchett

3 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13