"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 7 września 2018

ząbki...

                          znów na koniec treningu tylko zgryz trochę nierówny hi,hi...
Miało być dziesięć przebieżek, ale z rozpędu wyszło jedenaście;)
Wahałem się do ostatniej chwili zrobić je dziś, czy w niedziele? Ostatnie "skrobanie" achillesa ostudziło moje zapędy do podnoszenia poprzeczki he,he... W sumie objawy są dwuznaczne niby achilles, ale chwilami wydaje mi się jakby staw skokowy szwankował. Nie ma wyraźnego bólu, opuchlizny, więc to sprawa przeciążeniowa myślę.
Przed dziewiątym kilometrem "zjechałem" na ścieżkę prowadzącą z Inowrocławskiej do "Adriatyku".  
Zacząłem delikatnie, ostrożnie z postanowieniem, że gdyby tylko symptomy stały się wyraźniejsze - odpuszczę. Po piątej wyszło: decyzja była słuszna! 
Zabiegałem;) niedomaganie albo rozbiegałem:) Chyba, że... pomogły przyklejone na nogę kolorowe paski? Było fajnie! Tym bardzie, że nóżka podawała;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13