"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 26 sierpnia 2018

"jest zakątek...

                                 na tej ziemi gdzie powracać każdy chce..."
Dzisiaj drugi szczyt pielgrzymkowy. Po Wniebowzięciu NMP piętnastego sierpnia dziś Uroczystość Najświętszej Maryi Panny Częstochowskiej. Które niektórzy określają jako imieniny Matki Bożej;) Z samego rana jeszcze przed śniadaniem uczciłem święto bieganiem w deszczu he,he... 
Zmokłem dla Adama hi,hi... Bo duchem od samego rana jestem z Nim i ściskam kciuki za jego debiut w triathlonie.  Myślami Go wspieram i mam nadzieję, że będzie świetnie się bawił w Katowicach:) Oczywiście życzę Mu sukcesów, ale najważniejsze by miał satysfakcje i radochę, a wynik to sprawa drugorzędna. Zwłaszcza, że w debiucie życiówkę ma i tak pewną he,he... 
Tak jak zaplanowałem dziś mała bieżnia w Trzynastce. Mojej dawnej "Budzie" tzn. podstawówce. Czyli można powiedzieć powrót do korzeni hi,hi... 
Najpierw jednak trzy kilometrowa rozgrzewka;) a potem dwie pętle szybko jedna wolna itd. itd. Żeby przypadkiem nie zakręciło się w głowie he,he... pierwsze pięć powtórzeń w lewo i kolejne pięć w prawo.
Aura fantastyczna! Dwanaście stopni plus na termometrze, siąpiący deszczyk i świeże, chłodne powietrze:) Biegało mi się dziś rewelacyjnie chociaż w końcówce "znajomy" achilles zaczął się odzywać:( 
Po "stadionie" kolejna trójka na ostudzenie przez "Bałtyk";) i wyszła fajna jedenastka:) 
W całym tygodniu sześćdziesiąt dziewięć kilometrów w sześciu wyjściach. 

2 komentarze:

  1. Bawiłem się Wspaniale nawet pogoda nie była w stanie tego zmienić.
    Była radocha jest satysfakcja :)
    Dzięki Mentorze bo jest w tym wszystkim Twoja zasługa za co BARDZO dziękuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam nawet gdyby to maja pasja Cię zainspirowała, czy mój przykład to jednak chęci wsparte motywacją Żonki i litry wylanego potu na treningach to Twoja zasługa 👍👏😁

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13