"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 23 lipca 2018

Najpierw...

                       bieganie potem śniadanie he,he... jak codzień przez ostatnie dni:)
Tak jak napisałem wczoraj nie ma to jak bieganie nad morzem!
Przestrzeń na plaży nie ograniczona w jedną i w drugą stronę:) Nie to co nad jeziorem.
Dzisiaj pobiegłem w druga stronę i po chwili lipa:( ogrodzenie.
Nad morzem piaseczek i chłodna woda pod stopami, a tu betonowe płyty i bruk. 
No cóż trzeba się przyzwyczajać hi,hi... bo jutro powrót:( I codzienne miejskie tuptanie.
Wydreptałem na otwarcie nowego tygodnia siódemkę i mało mi, mało he,he...

3 komentarze:

  1. Wprowadź rower :). :). :). Po mocnych 40 km 8 km biegu to wyzwanie ;)
    Choć nie powiem - bieganie po rowerze coraz bardziej mi się podoba.
    Jest dziwnie ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam dzięki:) Kocham bieganie i pozostanę mu wierny;) nie potrzebuję dodatkowych bodźców samo szybsze przebieranie nogami daje mi spełnienie:) Bieganie to wolność nieograniczona można biegać zawsze i wszędzie! Nawet bez butów, czy specjalnego ubioru biegowego. Rower trochę ogranicza, bo to transport, pilnowanie, żeby nie ukradli i przeważnie odmawia posłuszeństwa w najmniej odpowiednim momencie he,he...

    OdpowiedzUsuń
  3. To wiadomo że bieganie jest najbardziej zdrowe w życiu.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13