"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 25 lipca 2018

jednak...

                              "Bałtyk", a nawet "Pacyfik" to nie to samo co nasze morze bałtyckie he,he...
Dziś bieganie już w domciu lub jak to się mawia na "starych" śmieciach" hi,hi... 
Wyjście o szóstej tak jak jeszcze niedawno na wyjeździe, żeby zdążyć przed upałem;)
Powietrze nadmorskie wydaje mi się bardziej mi służy, bo tu jakieś takie gęstsze he,he... 
Obleciałem codzienną stałą trasę zrobiłem dyszkę i plum do "Pacyfiku" A tu woda ciepła jak zupa hi,hi... Jeden plus taki, że można popływać bo lustro wody gładkie jak stół. Tam codziennie walczyłem z falami jak wańka wstańka;)
Popływałem sobie, dobiegłem jeszcze kilometr i jedenastka na liczniku:) 
Wczoraj wolne, bo pakowanie, śniadanie i podróż powrotna. Dzięki Bogu szczęśliwa! Bo jak się słyszy w radiu, albo czyta o tych wszystkich wypadkach na drogach to skóra cierpnie. 
Ludzie jeżdżą szybko, brawurowo i na granicy ryzyka o czym sami mogliśmy się przekonać w czasie jazdy.
Jutro gimnastyka. W tamtym tygodniu odpuściłem i już zaczynam "skrzypieć" he,he...
"W zdrowym ciele zdrowy duch" więc trzeba się ruszać coby nie zardzewieć, bo przecież olej drogi;)

1 komentarz:

  1. Od kilku lat biegam zawodowo i bardzo dobrze się z tym czuję.Chodź są ludzie które mnie bardzo krytykują.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13