"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 19 czerwca 2016

start...

na festynie z okazji powitania lata w stylu folk w Węglowicach. I terenowy bieg o puchar wójta gminy Wręczyca Wielka wg zapowiedzi miał być na pięć kilometrów, a w rezultacie wyszło tylko cztery z "hakiem" Czas wg. stopera osobistego 21:16, bo organizator nie prowadził pomiaru czasu. Wyników z lokatami też raczej nie będzie. Nagrodzono tylko  trzy najlepsze kobiety i trzech facetów oraz ostatnią zawodniczkę:) Ta ostatnia otrzymała pajdę chleba ze smalcem  i ogórkiem hi,hi... dla podreperowania sił;) Impreza sielska, anielska można rzec piknikowa. 
Dla mnie ten start to szybszy trening, którego sam w ciągu tygodnia raczej bym nie zrobił, bo nie chciałoby mi się pociskać he,he... 
Tutaj po połowie dystansu próbowałem dojść biegaczkę z calypso i miałem motywacje do samej mety;) Niestety zabrakło mi z dziesięć kilometrów hi,hi... 
Gdy zacząłem się rozkręcać i dziewczynę dochodzić ni z tego ni z owego"wyrosła" meta i po zawodach he,he...
Fajnie było! Tym bardziej, że doszło do rodzinnego spotkania na wyjeździe;) 
*Organizacyjnie można by co nieco poprawić i w najbliższej okolicy mielibyśmy kolejną fajną imprezę biegową:)

Co do zawodów to ostatnio wykrakałem, że "od nachapania się chochlą można dostać niestrawności":( 
Sadząc po opiniach kolegów biegaczy, wpisach na maratonachpolskich, fejsie itp. wczorajsza impreza "na bogato" w Olsztynie okazała się totalną kompromitacją dla orgów. 
Wiadomo *tylko ten nie zaliczy wpadki który nic nie robi* Jednak nigdzie po dwudziestu czterech godzinach od zakończenia imprezy nie znalazłem zwykłego: Przepraszamy! 
Świadczy to o zadufaniu i lekceważeniu  uczestników:( Którzy notabene zapłacili niemałą kasę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13