"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 18 czerwca 2016

dwa dni...

wolnego. Odpoczynek i regeneracja. 
A dzisiaj z rana jak nigdy kierunek Aleja Brzozowa, św. Kaspra Buffalo, bialskie pola, leśną dróżką w prawo do Zakopiańskiej i powrót. 
Po "ścianie płaczu" na Klasztornej jeszcze naokoło i dwunastka na liczniku:) W międzyczasie biegnąc tam i z powrotem pit stopy przy plenerowej siłowni na Bialskiej;) 
Jutro po dłuższej przerwie start na piątkę w I Terenowym Biegu O puchar Wójta Gminy Wręczyca Wielka. Rekordów bić nie będę, ale się przewietrzę he,he... Pierworodny ma jechać w rajdzie rowerowym, a potem żeby mieć duathlon chce mnie pogonić z buta hi,hi...
Osiemnaście na dwóch kółkach, piątka biegiem i jakby jeszcze coś przepłynął to miałby triathlon;) 
Dawno razem nie biegaliśmy:( Pokonaliśmy królewski dystans wspólnie jednak po debiucie na Maratonie Poznańskim nie uzależnił się od biegania jak Stary he,he...
A ja już nie wyobrażam sobie siebie bez szybszego przebierania nogami;) Dodaje mi sił, motywacji oraz radości i jest jak powietrze bez którego nie da się żyć. 
Bieganie jest dla mnie najlepszym lekarstwem na wszystko! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13