"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 20 czerwca 2016

dwudziestka...

z rana dwudziestego czerwca i na miesięcznym liczniku równo dwieście kilometrów:) Po wczorajszej czwóreczce, a właściwie szóstce, bo zgodnie z zasadą im krótszy bieg tym dłuższa rozgrzewka prze startem przetuptałem ponad dwa kilometry he,he... 
Po wczorajszym biegu czułem się dziś fakt "niedojedzony" lecz wcale nie planowałem "połówki" hi,hi... Jednak przy tak rewelacyjnej  aurze szkoda kończyć bieganie po dziesionie, a nawet piętnastce;) 
Piętnaście kresek powyżej zera na termometrze, delikatna mżawka i lekki wiaterek. Przy takiej pogodzie mógłbym biec, biec, biec i biec...
Na ósmej pętelce wokół zbiorników na "Bałtyku" siedzący z browarkiem na ławce Facio spytał: "długo pan tak jeszcze możesz biegać w kółko?" Z bananem na twarzy rzuciłem: pewnie z dwanaście godzin, albo dłużej jeżeli będziesz Pan dzielił się tym złocistym izotonikiem;) Chyba się przestraszył, bo nic nie odpowiedział! Dopiero po dziesiątym okrążeniu przerywając sączenie piwka znowu się odezwał: "nie bolą pana nogi od tego biegania?" Zgodnie z prawdą przyznałem, że czasem bolą, ale ból to mój przyjaciel he,he...    

Dzisiaj listonosz przyniósł mi od wydawnictwa *inne spacery* egzemplarz książki "Jak bardzo tego chcesz?" Dziękuję!!!
Jak przeczytam tradycyjnie skrobnę kilka zdań jakie mam zdanie w tym temacie;) Niby to jakiś psychologiczny model zwyciężania. A nuż zostanę miszczem hi,hi... 
"Pomoc psychologiczna" jest ostatnio bardzo modna. Na każdym kroku słyszy się udzielono pomocy psychologicznej ofiarom przestępstw, pokrzywdzonym dzieciom, wracającym z wojny żołnierzom, sportowcom po porażce itd. Osobiście jestem bardzo sceptycznie nastawiony do takiej formy pomocy. Owszem może są ludzie którym to pomaga. Mnie gatki szmatki w stylu nie przejmuj się, będzie dobrze, dasz radę, wszystko minie, wycisz emocje, zachowaj spokój itp. wku.... i działają jak "płachta na byka";) 
Jest nawet w tv taki program o zdradach gdzie Pani psycholog "służy" pomocą zdradzonym po prostu "śmiech na sali"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13