"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 16 września 2014

Jesień będzie smaczna

http://www.innespacery.pl/zapowiedzi/46-ksiazka-kucharska-dla-aktywnych.-waga-startowa.htmlMatt Fitzgerald & Georgie Fear napisali tę książkę, a wydało wydawnictwo Inne Spacery. Podzielona jest na trzy główne działy:
1. Przepisy dla sportowców początkujących w kuchni,
2. Przepisy dla sportowca z pewnym doświadczeniem w kuchni,
3.Przepisy dla sportowca który uwielbia gotować.
Początek to wprowadzenie do programu wagi startowej jak poprawić jakość diety, kontrolować apetyt, zadbać o równowagę źródeł energii...
Potem kilka kartek *Praktycznych rad na początek* na temat: produktów spożywczych, zakupów, planowania i przechowywania żywności.
Wreszcie istota sprawy przepisy banalnie proste, trudniejsze i dla nie bojących się kuchni;) Przepisy ilustrowane są zdjęciami, bo wiadomo oczy też "jedzą":)
Świetnie wyglądająca potrawa, ładnie podana przynajmniej mnie często zachęca do spróbowania czegoś nowego, czego jeszcze nie jadłem.
Niestety nie mogę ocenić walorów wizualnych tych potraw, bo mój egzemplarz jest sygnalnym i wszystkie fotki są czarno białe:( Nie miałem też jeszcze możliwości wypróbowania wszystkich przepisów. Jednak nie boje się wyzwań kuchennych i na pewno wiele z nich wypróbuję na żywym organizmie, czyli sobie hi,hi...
Skoro nie mogę zaprezentować atrakcyjnych fotek przykładowego menu, żeby przez oczy podrażnić Wam kubki smakowe he,he... więc zupełnie wyrywkowo zapodam kilka dań, które zaciekawiły mnie już przy pierwszym pobieżnym przeglądaniu tego wydania.
- zupa kalafiorowa z biała fasolą i cheddarem
- muffinki jablkowo - otrębowe
- zupa z pieczonej czerwonej papryki i soczewicy
- zupa ze szparagów i sera z niebieska pleśnią
- pure z kalafiora ze śmietaną i cebulką
- kurczak nadziewany serem, morelami i bazylią
No dobra nie będę przepisywał książki;) Pod każdym przepisem jest jeszcze informacja o ilości kalorii, zawartości tłuszczu, białka, węglowodanów, błonnika...
Jeśli lubicie poeksperymentować w kuchni to pewnie ta pozycja Was zainteresuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13