"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 15 czerwca 2024

rano...

                                     kiedy budzę się rano... to od razu swędzą mnie pięty hi,hi... Nie inaczej było dzisiaj;) Najpierw obudziłem się wpół do czwartej. Potem przed piątą i pomyślałem fajnie byłoby się obudzić za pół godzinki. Mówisz i masz he,he... Dokładnie piąta piętnaście otworzyłem oczy, bo chyba nie mogłem się doczekać rozprawiczenia nowych bamboszków biegowych:)
Altrów jeszcze nie miałem;) Trochę zastanawiałem się nad zakupem, bo w opisie stoi drop 0. Ostatnio biegałem w Hokach z dropem 4 i było okej. Świetne były te ostatnie! Lekkie, wygodne, ale niestety musiałem oddać w ramach reklamacji. W lewym bucie w czubku był luźny fragment materiału, który obrabiał mi duży paluch. Do tego stopnia, że po połówce w Nowej Soli straciłem paznokieć:( Zaryzykowałem! Altry charakteryzuje szeroka przestrzeń dla palców:) Normalnie jak w bamboszach hi,hi... Wczoraj przyszły i jak przymierzyłem byłem zachwycony. Miękkie, wygodne, lekkie... Pochodziłem po domu i jakbym mógł to momentalnie poleciałbym je rozdziewiczyć he,he...
Mówią, żeby przy przejściu na niski drop zacząć od krótkich biegów, bo mogą się "buntować" łydy i achillesy. Dlatego zrobiłem jedynie siódemkę:) Było rewelacyjnie! Już dawno nie miałem tak, że nowe buty z mety pasują "jak ulał". Ciekawy jestem jak się sprawdzą na moich szybszych sześćsetkach? 
Czwarte wyjście w tym tygodniu. Kilometraż siedmiodniowy trzydzieści jeden kilometrów. Niby nie wiele, ale tak miało być;) Za trzy tygodnie start w Jarosławiu. Zatem nie chcę się zamulać długimi dystansami. 
Zapowiadają upały, czyli zostają wczesno poranne biegania na czczo;) Lubię biegać o poranku. Świeże powietrze, temperatura powietrza przyjazna i spokój, cisza:)
Cytat dnia:
„Twój czas jest ograniczony, nie marnuj go na życie według cudzych oczekiwań.” Steve Jobs
Przysłowia:
  • „Gdy przychodzi Witus suchy, tedy wiedzie z sobą muchy”
  • „Na świętego Wita zboże zakwita”
  • „Na świętego Wita ze śpiewem ptaków kwita”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13