"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 13 czerwca 2024

iść za ciosem...

                                                   trzeba powiadają;) Wczoraj było fajnie:) więc dzisiaj znów pobiegane! Obowiązki rodzinne, obiad i dopiero po południu ruszyłem na stałą przydomową trasę. Po wczorajszych sześćsetkach nogi dziś też chciały szybko he,he... A w planie spokojne wolne tuptanie hi,hi... Zatem "na ręcznym hamulcu" przebiegłem dziewiątkę:))
W miedzy czasie oddawałem się jeszcze jednej mojej pasji, czyli pieczeniu domowego *Chleba Biegacza*
Nóżka podawała! Bóle pośladka i kręgosłupa się nie odezwały! Teraz tylko, żeby dyskomfort nie wrócił po jakimś "dołożeniu do pieca" hi,hi...
Cytat dnia:
„Najsilniejsi ludzie to nie ci, którzy pokazują siłę przed światem, ale Ci, którzy walczą i wygrywają bitwy, o których pozostali nic nie wiedzą.” 
Jonathan Harnisch
Przysłowia:
  • „Kto sieje tatarkę na Antka i Wita, to mu pięknie powschodzi i zakwita”
  • „Święty Antoni o gryce siać przypomni”
  • „Święty Antoni od zguby broni”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13