"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 16 czerwca 2024

jeszcze...

                             nie miałem takich butów jak biegam:) Dzisiaj je "ochrzciłem" czerwcowym deszczykiem. W nocy padało. Później przestało i do kościoła oraz z powrotem suchą noga się udało przejść;) Potem obieranie ziemniaków, zmywak he,he... Ogólnie pomoc w szykowaniu obiadu. Obrobiłem się szybko i mówię MLP zanim dzieciaki przyjdą zdążę się kulnąć! A leć! czyli zielone światło hi,hi... Nim się ubrałem na biegowo zaczęło padać;) Właściwie kropić, a to za mało, żeby mnie zatrzymało he,he...
Dobieg na "Bałtyk" dwie pętle wokół częstochowskich zbiorników i sześć stumetrowych przebieżek. W sumie znów siódemka:) Coś ostatnio lubią mnie te "kosy" hi,hi...
Było krótko, ale rewelacyjnie! Nie za gorąco! Tusz nawilżający z nieba niczym strefa odświeżania na zawodach;) Zdecydowanie lepiej biega mi się bez dropa;) Stopa z tyłu idzie wysoko, więc działa jak wahadło;) Nie czuję żadnego dyskomfortu ze strony łydek, albo achillesa przed czym mnie ostrzegano. Biega mi się lżej i jakoś dynamiczniej:) Do tego ten luz w okolicy śródstopia i palców kapitalna sprawa.
Korciło mnie "jeszcze trochę" hi,hi... lecz rozsądek podpowiadał: nie przeginaj! Dzieci przyjdą na obiad. Musisz się, wziąć prysznic i wyglądać na wnusię:) Udało się ogarnąć!
Pierwszy dzień tygodnia i pierwsze kilometry na dobry początek:)) Fajnie było!

Wiosna to najpiękniejsza pora roku! Dzień dziś trwa 16 godz. 45 min, jest krótszy od najdłuższego o 1 min. i jest dłuższy od najkrótszego o 9 godz. i 3 min. Do końca astronomicznej wiosny pozostały 3 dni. Niestety wkrótce zacznie dnia ubywać:(
Cytat dnia:
„Żyjesz tylko raz, ale jeśli robisz to dobrze, raz wystarczy.” - Mae West

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13