"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 18 czerwca 2024

burza...

                              w nocy przeszła bokiem;) Deszcz przestał padać i nawet spod żaluzji przedzierać się zaczęły nieśmiałe promyki słońca he,he... Spojrzałem na zegar - piąta! W sam raz na planowane bieganie:) Krótka toaleta, rytuał rozgrzewkowy hi,hi... kilka łyków wody z pyłkiem kwiatowym i hajda na *mój* stadion;) Mokro, ciepło i parno! Na pewno lepiej niż w ciągu dnia skoro temperatura ma wzrosnąć do trzydziestki.
Dziesięć sześćset metrówek, czyli dwa okrążenia. Pomiędzy sto pięćdziesiąt metrów truchtu. Z dobiegiem tam i z powrotem prawie jedenaście kilometrów. 
Świetnie hasało mi się w nowych butach:)) Niby buty same nie biegają, ale trochę pomagają he,he... Fajnie było!
Uwielbiam wczesne bieganie o poranku. Sam się budzę bez budzika hi,hi... Dowód, że jestem chyba raczej *skowronkiem*, a nie *sową* he,he...
Kapitalny początek dnia! Poprzebierałem szybciej nogami;) Wracam, a tu na śniadanie jajka na miękko:) Super nagroda! Dba o *swojego zawodnika* Moja Lepsza Połowa:))
Cytat dnia:
„Szczęścia nie można ku­pić. Na szczęście.” -  Phil Bosmans
Przysłowie:
„Na początku lata ranne grzmoty są zapowiedzią rychłej słoty”
„Grzmoty czerwca rozweselają rolnikom serca”
„Upał w sianokosy, żniwa - zima ostra i dokuczliwa, a jeżeli słota - w zimie dużo błota”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13