"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 7 marca 2024

urodziny...

                         wczoraj na biegowo, a dzisiaj imieniny w zimnej wodzie he,he..
Dobieg nad *Adriatyk* przez *Pacyfik* to dwa kilometry. Powrót podobnie, więc w sumie czwórka imieninowa:) Licząc razem jako dzień po dniu wychodzi dwunastka hi,hi... 
Ochłodziło się! w nocy -1, ale zanim się pozbierałem temperatura otocznie podskoczyła o trzy kreski;) Za to woda cieplutka +7 °C:))
Było rewelacyjnie! Wypluskałem się jak młody he,he... Aha dopiero w domu zorientowałem się, że na filmiku jest dziś Mistrz drugiego planu - Mors "wietrzący pachy" hi,hi... 
Jutro odpoczynek i sesja na rowerku stacjonarnym. To znaczy, że sobota pracująca, czyt. biegowa;)
Cytat dnia:
„Uśmiech i hu­mor to znak zwy­cięskiego góro­wania nad losem.” 
 Stefan Garczyński
Przysłowia:
  • „Gdy w marcu topnieje, to na wiosnę mróz bieleje”
  • „Kiedy w marcu deszczu wiele, nieurodzaj zboża ściele”
  • „W marcu mgły, powódz za sto dni”
  • „Deszcze marcowe zbożu niezdrowe”
  • „A po marcu, co mgłą raczy, tyleż lato się napłacze”
  • „Ile razy marzec mgłą uraczy, tyle niepogody w lecie znaczy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13