"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 14 sierpnia 2023

raz...

                    pod wozem, raz na wozie he,he... W sobotę rano nie wstałem:( Ambicja podłechtana hi,hi... i dzisiaj obudziłem się przed zegarkiem około czwartej;) Podrzemałem, bo za oknem ciemno:(  ale kiedy alarm zapikał o piątej już się nie ociągałem.
Dwadzieścia minut później tuptałem na "Bałtyk" jeszcze przed wschodem słońca (5:30;) Noc gorąca - na termometrze plus dziewiętnaście stopni! Duchota, zero wiatru, lecz i tak na pewno lepsze warunki niż potem w ciągu dnia. Gdybym znów odpuścił to zostało by bieganie po*afrykańsku* he,he...
Satysfakcja jak najbardziej, lecz przede wszystkim w nagrodę oczarowanie porannym klimatem:)
Jedna pętla wokół "Bałyku" i "Adriatyku". Potem na łące przy tej pierwszej gliniance dziesięć stumetrowych przebieżek. Lubię takie szybko wolno w te i na zad hi,hi... 
Na koniec mała pętla przez mostek nad *szyjką* i schłodzenie w "Pacyfiku".
Krótkie pływanie jest w takich warunkach rewelacyjne:)) Aż żal wychodzić z wody:( Cóż czas jest nieubłagalny. Jestem "cały w skowronkach" po takim początku dnia. Cieszę się, że wstałem i dałem sobie szansę na fajne rozpoczęcie poniedziałku. W zasadzie to soboty to jutro czerwona kartka i znowu mięso na obiad hi,hi... 
15 sierpnia to  obchodzimy:
                          Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny
                                               Święto Wojska Polskiego
Przysłowia:
  • „Gdy na Wniebowzięcie Panny ciepło dopisuje, to ciepły i pogodny koniec lata obiecuje”
  • „Od Wniebowzięcia miej w stodole połowę żęcia”
  • „We Wniebowzięcie Panny Marii słońce jasne, będzie wino godnie kwaśne”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13