"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 12 sierpnia 2023

przegrałem...

                                      tak jak wczoraj Raków i Skra he,he... Pokonał mnie własny leń:( który tak nieugięcie trzymał się kołdry, że nie mogłem się zwlec z wyrka:( Chociaż obudziłem się sam bez budzika o piątej;) Mówiłem sobie na dzień zapowiadają upały afrykańskie, więc nie będzie to aura dla Morsa nawet śródlądowego hi,hi... Przekonywałem się, że sobotnie obowiązki itd. Nic z tego! Porażka! Do tej pory co rusz wygrywałem i żebym się za bardzo nie pysznił musiała przyjść pokora he,he...
W ciągu dnia najpierw obowiązki. Potem gdy się obrobiłem termometr w słońcu pokazywał ponad trzydzieści pięć stopni plus. Zatem odpuściłem i dopiero po kolacji ruszyłem na Bialską zwaną Aleją Brzozową. Omijałem Jasną Górę, bo trwa sierpniowy szczyt pielgrzymkowy i wokół klasztoru pątników jak mrówków hi,hi...
Miała być wieczorna wycieczka do Sanktuarium Krwi Chrystusa i z powrotem. Pomalutku, spokojnie, ale coś mnie tak jak ostatnio poganiało;)
Mimo wieczorowej pory gorąco! dwadzieścia pięć stopni powyżej zera i duchota:( Upociłem się jak "mysz przy porodzie" i kiedy stanąłem w progu żona spytała: "ty się kąpałeś?, żeś taki jesteś mokry."
*Rzutem na taśmę* w ostatnim dniu tego tygodnia zrobiłem dychę:) I tego było mi potrzeba! Dla spokojności sumienia he,he... Bo cały dzień nie mogłem odżałować porannej porażki.
W całym minionym tygodniu czterdzieści siedem kilometrów w czterech wyjściach biegiem. Do tego trzydzieści jeden wychodzonych. Cotygodniowa gimnastyka i dwa pływania w "Adriatyku". Fajnie było:))
Cytat dnia:
„Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie.” - Abraham Lincoln

Przysłowie na dziś:

„Od świętej Klary są już ładne dary”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13