"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 16 sierpnia 2023

nie byłbym...

                                    sobą gdybym coś z rana nie zamieszał he,he...
Byłaby kopia przedwczorajszego wyjścia tylko... Właśnie;) Trasa ośmiokilometrowa jak ostatnio, ale trochę zmodyfikowana hi,hi... I pływanie w "Adriatyku", a nie "Pacyfiku".
Noc gorąca. Na termometrze o piątej +20.
Po rundzie ścieżką rekreacyjną upocony pomyślałem zatuptam się w tej duchocie:( więc skręciłem na *moją łączkę* i machnąłem serie dziesięciu przebieżek:) Trawa mokra od rosy i po kilku setkach w butach przyjemnie mokro i chłodno he,he... Na szybszych odcinkach może i wysiłek większy, lecz o dziwo chłodniej, bo pewnie wiatr we włosach hi,hi... 
Potem jeszcze pływanie dla ochłody, chociaż woda zbyt ciepła, aby się schłodzić:(
Było fajnie! O niebo lepiej niż gdybym miał wyjść w ciągu dnia.
Wczoraj *wygibasy* świąteczne;) Dziś pierwsze kilometry były trudne jak zwykle. Cieszę się z porannego dreptania. Szczególnie z pobudki przed wschodem słońca;) Pierwszy raz podniosłem głowę przed czwartą. Nie wstawałem, bo pewnie sąsiedzi pomyśleliby, że mi całkiem odbiło he,he... Choć kiedy wybiegam na dworze, albo jak to mówią Krakusy "polu" żadnej żywej duszy;)
Cytat dnia:
„Dzień z nocy wstaje jak prorok i świata oblicze zmienia.”  Leon Kruczkowski

Przysłowia:

  • „Na święty Roch w stodole groch”
  • „Na święty Roch, jaki dzień, taka noc”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13