"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 17 sierpnia 2023

nie idzie...

                                   spać przez te *afrykańskie upały* he,he... Temperatura w nocy +22! Poranek pochmurny, ale to nie aura dla Morsa nawet śródlądowego hi,hi... A "od Hanki miały być zimne wieczory i ranki" hi,hi...
Obudziłem się 3:38 i polegiwałem co chwila drzemiąc;) Wreszcie nie wytrzymałem i 4:48 wstałem. Krótka toaleta *rytualna rozgrzewka* i 5:15 kierunek "Bałtyk". 
Biegnąc do parku Lisiniec zastanawiałem się - co dzisiaj? Miałem początkowo *pomysła*, żeby odmiennie niż zwykle dobiec na kąpielisko zrobić pływanie i dopiero potem bieganie ścieżką rekreacyjną;) Niestety na plaży i w "Adriatyku" jakaś rozbrykana grupa młodzieży, a ja lubię spokój, ciszę i obcowanie z naturą sam na sam.
Obiegłem trzy razy "Bałtyk" i "Adriatyk". Później jeszcze dołożyłem małą pętle przez pomosty i fru nad "Pacyfik". Kaczki narobiły rabanu  he,he... i poszły sobie;) Kąpiel po niespełna dyszce przy takiej pogodzie jest rewelacyjna:) Uwielbiam takie otwarcie dnia, bo buzujące endorfinki dają kopa na cały dzień:)
Dzień Pozytywnie Zakręconych dziś w kalendarzu świąt nietypowych, czyli niegroźnych Wariatów do Których pewnie się zaliczam hi,hi...

Cytat dnia:

„Nie war­to uciekać przed nieunik­nionym, gdyż wcześniej czy później tra­fia się w miej­sce, gdzie nieunik­nione właśnie przy­było i czeka.”  Terry Pratchett

Przysłowia:

  • „Jacek gdy suchy, rozprasza jesienne pluchy”
  • „Jeśli w dniu Jacka nie pada, suchą jesień zapowiada”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13