"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 18 sierpnia 2023

krótko....

                        bo tylko dwukilometrowy dobieg nad "Adriatyk". Potem pływanie i powrót z... zakosem, żeby wyszła piątka he,he... Wczoraj zastanawiałem się odpuszczam wstawanie przed wschodem słońca, czy kontynuuję codzienny poranny duathlon hi,hi.. To znaczy bieganie + pływanie;)
Dzisiaj kiedy wybiegałem MLP z sypialni ostrzegała mnie, że idzie burza. Faktycznie coś tam mruczało jakby w niebie przestawiali meble he,he... Lecz nie wyglądało to na wyładowania w najbliższym czasie. Zresztą będę blisko, więc uspokoiłem żonę, że jakby co to ucieknę;) Ciszej lub głośniej straszyło cały czas, ale udało się popływać i coś tam nabiegać:) 
Warto wstać skoro świt:)) Temperatura około dwudziestu stopni plus, pochmurno i mimo duchoty aura o niebo lepsza niż w ciągu dnia. Po wczorajszych opadach dziś okropnie parno:( Po kąpieli nie wycierając się po chwili byłem prawie suchy. A po trójce *z buta* pot lał się ze mnie strumieniami;) Co tam *Racowiaki* w Limasol mieli gorzej.
Trudne warunki i dobrze he,he... Jest lato ma być gorąco, a jak przyjdzie zima proszę o śnieg, mróz i lód, żebym mógł prawdziwie pomorsować;) Dla ochłody czasem wizualizuję sobie kąpiele w lodowatej wodzie hi,hi... 
Cytat dnia:
„Zbieg okoliczności to boski sposób na pozostanie anonimowym.” 
Albert Einstein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13