"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 21 czerwca 2023

źle ze mną...

                               .... brakuje mi jeszcze do kategorii M70, a już Kanary w komunikacji miejskiej nie chcą sprawdzać mojego biletu:( hi,hi...
Wczoraj *wygibasy* z solidnym rozciąganiem, bo po połówce czułem się jak "zdeptany kapeć".  
Stara zasada powiada *czym się strułeś tym się lecz* he,he... Dlatego dzisiaj pobudka o piątej! Po prawdzie to obudziłem się przed piątą;) zanim odezwał się alarm w zegarku. Bez pośpiechu toaleta, nawadnianie, rytuał rozgrzewkowy;) i wpół do szóstej drepty na "Bałtyk". Specjalnie wybrałem wczesno poranne bieganie, bo przy obecnych "afrykańskich" upałach Mors śródlądowy w mojej osobie poci się jak nurek hi,hi... Dziś rano nie wielka ulga, bo termometr przed wyjściem pokazywał dziewiętnaście kresek powyżej zera. 
Początek niezbyt komfortowy. Jakieś napięcie w pośladku, a nawet obu he,he... trzyma:( Wolno, pomalutku dwie rundy ścieżką rekreacyjną dookoła "Bałtyku" i "Adriatyku" i na *mojej łączce przy tej pierwszej gliniance pięć przebieżek. I tego było mi trzeba!:)) 
Już po trzech setkach było *o niebo* lepiej hi,hi...
W sumie kolejna ósemka na powitanie lata 2023. Z jednej strony się cieszę, lecz nie do końca;) Najdłuższy dzień byłby fajny gdyby trwał z trzy miesiące;) A tak przesilenie i zaraz zacznie dnia ubywać:( Ani się obejrzymy i... "a mnie jest szkoda lata".
Lato, lato, więc pomyślałem jutro... w ramach odpoczynku i regeneracji zrobię kilometr, albo dwa;) i popływam w "Pacyfiku" lub "Adriatyku"

Przysłowie:

„Dzień świętego Alojzego (21.06) przyczynia wina dobrego”

Cytat dnia:

„Jeśli się naprawdę czegoś pragnie, jeśli się do tego dąży, laur zwycięstwa musi do nas należeć.”  Leonid Teliga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13