"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 22 czerwca 2023

jak mówiłem...

                                 tak zrobiłem;) Wstałem po piątej i przed szóstą ruszyłem na "Bałtyk". Przedreptałem dwa kilometry po czym wskoczyłem do "Adriatyku" he,he... Niestety woda *obrzydliwie* ciepła:( Maiłem ochotę się ochłodzić, bo od samego rana na termometrze dwadzieścia kresek powyżej zera, a tu nici z tego. Popływałem na kąpielisku z plażą i mokry nie wiem od wody, czy od potu poturlałem się na śniadanie hi,hi... 
Nie tylko ja wolę wstać wcześniej;) Na tak krótkim dystansie (czwórka) spotkałem trzech biegaczy, dwójkę kijarzy i panią na trójkołowcu, która każdego poranka objeżdża park Lisiniec:) 
Fajnie byłoby polatać na bosaka po piasku nadmorską plażą, bo nasza to króciutka:( a i woda w morzu zawsze chłodniejszaorzeźwiająca:) Cóż *jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma* he,he...
Plany na jutro? Lepiej wolę nie planować i głośno nie mówić, bo straszą burzami z potężnymi wyładowaniami. Deszcz mi nie przeszkadza, bo przecież w wodzie się nie zmoknie hi,hi... ale pioruny potrafią też "walić" w akweny:( Nie chciałbym sztucznego "doładowania energii" hi,hi...

Cytat dnia:

„Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to. Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię.”  Johann Wolfgang Goethe
Przysłowie:
„Gdy słońce w Raka z grzmotem wschodzi, to posuchę zwykle przynosi”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13