"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 27 czerwca 2023

pospałem...

                              sobie dzisiaj he,he... bo wczoraj poszedłem późno spać;) Po śniadaniu krótki odpoczynek i poleciałem na stałą przydomową trasę. Po prawie sześciu kilometrach seria dziesięciu przebieżek na *mojej* łączce przy "Bałtyku". Scena zniknęła, ale *punkty nawadniania* jeszcze nie. Szkoda tylko, że nieczynne hi,hi...
Trochę drogami gruntowymi. Potem po "krzaczorach" i w sumie z przebieżkami wyszła fajna dyszka:)) 
Aura dzisiaj idealna na bieganie. Po nocnych opadach deszczu świeże, rześkie powietrze. Temperatura plus siedemnaście i fajny orzeźwiający wiaterek. 
Było dziś świetnie! Zresztą jak zawsze he,he... Jakoś jeszcze nigdy nie było bieganie nieprzyjemne hi,hi...
Cytat dnia:
„Oceniaj dzień nie według plonów, które zbierasz, lecz nasion, które siejesz.” - William A. Ward

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13