"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 29 czerwca 2023

opady...

                   deszczu wczoraj i w nocy sprawiły, że nie mogłem się obudzić;) 
Po śniadaniu mówię sobie odpuściłeś i zaraz wyjdzie słoneczko he,he... Jak teraz nie ruszysz to popołudniu będziesz skwierczał jak *skwarek na patelni* hi,hi... Szybka decyzja lecę! Co prawda czas naglił, ale mówię MLP, żeby się nie martwiła, bo zdążę na czas;) 
Trening prawie jak z poniedziałku. Runda po stałej trasie w odwrotnym kierunku niż poprzednio. Później na *mojej łączce* znów przebieżkowanie he,he... Upociłem się sromotnie, bo wilgotno, bezwietrznie i temperatura szesnaście stopni plus.
Lubię te setki szybko wolno, szybko wolno...
W sumie wyszła fajna dziewiątka i wyrobiłem się się na czas;)
Po wczorajszych wygibasach, czyli gimnastyce biegało mi się dzisiaj kapitalnie:) 
Jutro ostatni dzień czerwca (już;)! Czas leci niesamowicie szybko:((

Przysłowia:

  • „Gdy Piotr z Pawłem w deszcz uderzy, słońce za mgłą tydzień leży”
  • „Gdy święty Piotr z Pawłem płaczą, ludzie przez tydzień słońca nie zobaczą”
  • „Kiedy święty Piotr grzeje, za wiosną jeszcze trzykroć kur zapieje”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13