"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 15 czerwca 2023

pisałem...

                   w ubiegłą sobotę *koniec przygotowań do Półmaratonu Radomskiego Czerwca*. Jednak dzisiaj pomyślałem - przecież wciąż biegam to przygotowania nadal trwają;) Biegam mniej niż zwykle, więcej odpoczywam, ale to też elementy treningu. Dziś dobieg na "Bałtyk" jedna pętla wokół glinianek i 5 x 200m w tempie startowym he,he... Pomiędzy szybszymi odcinkami "świński trucht", żeby się czasem nie zmęczyć hi,hi...
W sumie wyszła szóstka z małym hakiem;) W tym tygodniu trzecie wyjście i na razie dwadzieścia jeden kilometrów. Jutro jeszcze spokojne dreptanie i potem szybsze przebieranie nogami po Radomiu he,he...
3. Bo nigdy nie lecę "w trupa". Zazwyczaj na ostatnich kilometrach wyprzedzam Tych, Którzy wyprzedzali mnie. *Poszli* za szybko i niczym zombie starają się dotrzeć do mety hi,hi... 

Cytat dnia:
*Nie oszalałeś. Po prostu kochasz biegać*.- anonim

                                                       Przysłowia:

  • „Gdy przychodzi Witus suchy, tedy wiedzie z sobą muchy”
  • „Na świętego Wita zboże zakwita”
  • „Na świętego Wita ze śpiewem ptaków kwita”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13